15 December 2012

White around

EN
I'm only into white, black & gray lately, it's like an obsession. And I'm also interested in detail and interior design photography. Minimalism and simplicity but wonderful shapes and textures. I am so happy there's snow in Poland, this feels like winter is really here, which makes the world monochromatic.

PL
Ostatnio mam obsesję na punkcie bieli, czerni i szarości. Interesują mnie też detale i fotografia wnętrz. Minimalizm i prostota, ale cudowne kształty i tekstury. Jestem szczęśliwa, że spadł śnieg. Dopiero teraz czuć że trwa zima, która jeszcze bardziej podsyca moje fascynacje monochromatyczne.

 EN
I received the most beautiful camera ever yesterday. It's Fuji XF1, a small compact with great capabilities. I only had it few hours, but I'm already in love. I'm taking in on my trip. I'll tell you more about it when I come back.

PL
Otrzymałam wczoraj najpiękniejszy aparat, jaki dotychczas widziałam. To Fuji XF1, malutki kompakt o wielkich możliwościach. Mam go tylko od kilku godzin, a już jestem zakochana. Zabieram go w podróż, opowiem Wam o nim więcej gdy go przetestuję.
EN
Dyrberg/Kern - I'm intrigued by this brand since I first saw it. I don't usually shop in jewelery shops, I find my bling-blings in stores like Romwe, H&M, Aldo. But this one is different. It's kinda glamour, high quality and quite cheap, yet very sophisticated and edgy. I was looking for a replacement for my lost engagement ring (I actually lost it exactly one year ago in Switzerland, what a coincidence!). I finally got it. And love it ❤

PL
 Dyrberh/Kern - jestem zaintrygowana tą marką odkąd tylko zobaczyłam ich stoisko w centrum handlowym. Rzadko interesuję się drogą biżuterią, zwykle kupuję błyskotki w sieciówkach, czy na romwe.com. Ten sklep jednak jest inny. Trochę glamour, wysokiej jakości i stosunkowo tani, ale też ma wyrafinowany styl z pazurem. Długo szukałam zastępstwa dla zgubionego pierścionka zaręczynowego (tak się składa, ze zgubiłam go dokładnie rok temu w Szwajcarii, co za przypadek!). W końcu znalazłam. I kocham go ❤

 
photos taken with FUJI X-pro1 & XF1
 
EN
 This is sooo me - buying sandals in winter. I did exactly the same this last year, when i bought Campbell's Foxies. I never had white shoes and I needed to change that. I'm not sure if I'm gonna look alright in these, but I know they're too gorgeous to stay in the closet.

PL
To cała ja - kupowanie letnich butów zimą. Zrobiłam dokładnie to samo rok temu, kiedy zamówiłam platformy Foxy Jeffreya Campbella. Nigdy nie miałam białych butów i potrzebowałam to zmienić. Nie jestem pewna, czy będę w nich dobrze wyglądać, ale wiem, że są tak boskie, że nie mogą zostać w szafie.
EN


I'm leaving to Switzerland in the night, fourteen hours of road trip ahead of me. I will be probably posting news and photos only on facebook, so be sure to stay tuned :)
I wish you all very merry Christmas

PS. Tomorrows my blog's 3rd birthday! I will post results of the contest right before I leave under this post - don't forget to check if you win!

 PL
Dziś w nocy wyjeżdżam do Szwajcarii na deskę, czternaście godzin drogi przede mną. Prawdopodobnie będę wrzucać newsy i zdjęcia na facebooka, więc zapraszam Was tam :)
Życzę Wam cudownych, radosnych świąt

PS. Już jutro mój blog skończy 3 lata! Opublikuję zaraz przed wyjazdem wyniki konkursu - nie zapomnijcie by sprawdzić, czy wygraliście!

Laax, here I go!
______________

And the winners are... /// Zwycięzcami są...
1. Kasia (kasiag27@op.pl) - za bajkowy opis i słowa 'Dla wyobraźni i kobiecej kreatywności nie ma przecież nic niemożliwego!'
Wygrywasz uszytą na wymiar spódnicę maxi lub top od Charlotte Rouge.


2. Klaudia Rafał (fanta1138@interia.pl) - za niezwykłą kreatywność, talent, wytrwałość w dążeniu do celu i pięknie przygotowane zgłoszenia do konkursu
Wygrywasz sesję zdjęciową wykonaną przeze mnie.

3. Agata Czajkowska (agata.j.czajkowska@gmail.com) - za bardzo prosty, ale zostający w pamięci slogan 'dare to be an icon'
Wygrywasz bon na 150 zł do wykorzystania w sklepie www.charlotterouge.pl lub na warsztaty fotograficzne www.snapstudio.eu/workshop.


EN
Congrats, girls and thank you all for participating! I can't wait to throw a Charlotte Rouge party to see you all dressed so fabulously! And I also promise to organize more contests like this one :)

PL
Gratuluję, dziewczyny i dziękuję wszystkim za udział! Nie mogę się doczekać imprezy Charlotte Rouge by zobaczyć Was wszystkich ubranych tak cudownie jak to opisaliście! Obiecuję też organizować więcej takich konkursów :)

11 comments:

  1. Też mam kochana hopla ostatnio na punkcie tych kolorów;)

    ReplyDelete
  2. Ja mogłabym chodzić tylko w tych barwach. Zakochałam się w tych butach, są cudowne i mam nadzieję, że jednak będziesz je często nosić :)

    ReplyDelete
  3. Aparat uroczy, ciekawe jak daje radę technicznie ;)
    Uważaj tam na siebie i nie pij za dużo grzańca!

    ReplyDelete
  4. buty są naprawdę zniewalajace!:)

    ReplyDelete
  5. I wish it would snow already in Scotland! Youd think it would have with the fierce reputation it has of being a cold country! Really its wet and cold :/ I really love those jeffrey C's! I want some white stiletto pumps have my eye on the Charlotte Olympia ones :P

    Hayley xx
    www.addictionstoshopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. buty genialne, więc nie dziwi mnie zdecydowanie się na nie w ZIMIE!

    ReplyDelete
  7. Niesamowite buty. Już na zdjęciu wyglądają niesamowicie, a co dopiero na na stopie. Może kiedyś jakaś fotka się pojawi?

    ReplyDelete

Thank you!