4 December 2012

Home sweet home


jeans RIVER ISLAND, boots H&M, sweater PROMOD, shirt & bag & bracelet ROMWE 


EN
Days are shorter and I can't get enough of sun. I love this winter weather though, sun is low and my apartment looks so bright for a few hours. I promised to show you my place since I moved here, but I was never perfectly happy with it. Our biggest dream is to live in a huge loft (and best ones are in NY), have lots of space, brick walls, white everywhere... We did a little decorating to bring that style to life and I decided to present my flat in details. I love photographing these! Hope you like them.

 PL
 Dni są krótsze przez co nie mogę nacieszyć się słońcem. Kocham jednak zimową pogodę, słońce jest nisko i pięknie rozświetla moje mieszkanie. Obiecałam Wam, że pokażę je gdy tylko się przeprowadziłam, ale nigdy nie byłam z niego w pełni zadowolona. Marzymy o posiadaniu loftu (a najpiękniejsze są w Nowym Jorku), wielkiej przestrzeni, ceglanych ścian, bieli dookoła... Niedawno swoje M trochę upiększyliśmy w tym stylu i chciałam zaprezentować je w detalach. Taka fotografia sprawia mi wielką frajdę! Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

The desk, my work place:

Dining and working table in living room
Bedroom and wardrobe
More of living room & kitchen


Polaroids on the fridge

 Don't forget about the birthday contests! 12 days left!

9 comments:

  1. Piękny masz dom :). Inspirujący :)

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjnie wyglądasz. Genialnie urządzony domek. :)

    ReplyDelete
  3. genialne urządzone wnętrze !!!

    ReplyDelete
  4. Now this is what I call style! Love it love it love it :-)

    ReplyDelete
  5. brak słów, r e w e l a c j a

    ReplyDelete
  6. Bardzo przyjemne mieszkanie - urządzone nowocześnie, ale równocześnie jest przytulne z romantycznymi akcentami. Bardzo mi się podoba, podobnie z resztą jak Twój zestaw :)

    ReplyDelete
  7. zazdroszczę takiego mieszkanka, wygląda bardzo przytulnie :)

    ReplyDelete
  8. beautiful pictures!

    http://melissaos.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you!