11 November 2012

Wrocław Fashion Meeting


EN
I just came back from Wrocław Fashion Meeting. Thank you all for coming and kind words! ♥ Here are some photos from the trading part and Charlotte Rouge fashion show. I wish I had time to see more of this city, I've heard it's beautiful. 

PL
Właśnie wróciłam z Wrocław Fashion Meeting. Dziękuję wszystkim za przyjście i miłe słowa! ♥ Poniżej reportaż z wczoraj - nasze stoisko i pokaz Charlotte Rouge. Żałuję, że nie miałam więcej czasu, by zwiedzić miasto, słyszałam, że jest piękne. Co do samej imprezy - mam wrażenie, że lokalizacja i sama hala nie przyciągnęły tłumów, ale też zepsuły wizualnie targi. Dla wystawców najlepsze są neutralne, ale stylowe wnętrza. Tu jednak zabrakło klimatu i czuliśmy się jak na sali gimnastycznej w szkole. Pobieranie też pieniędzy od gości za wejście na taką imprezę to niemały błąd. Organizatorzy muszą się jeszcze wiele nauczyć ;) Mimo wszystko bardzo się cieszę, że nasze stanowisko było tak popularne! Przypinki schodziły jak ciepłe bułeczki i zabrakło nam w pewnym momencie wizytówek ;) Ta impreza bardzo się przydała Wrocławianom ;)

 






Getting ready for the show... I was really nervous, but the reaction was fantastic ;) And models had fun doing a natural walk.

Condrado Moreno introducing Charlotte Rouge...
If you wanna feel the atmosphere of the show just play this video ;)

By poczuć klimat mojego pokazu włączcie to video ;)

Girls just wanna have fun ;)
No, I wasn't dancing... I just look so ridiculous ;)
photos taken with FUJI X-pro1 & FUJINON 35 mm 1.4

And changing the subject - I just love my new faux leather pants from ZARA. I could wear them everyday ;) I also have my corset on (AX PARIS), it's awesome!

A zmieniając temat - uwielbiam moje nowe spodnie z ZARY. Mogłabym je nosić codziennie ;) Mam na sobie też nowy gorset z AX PARIS, jest świetny!
trying on Charlotte Rouge necklace ;)
corset AX PARIS, boots & faux leather pants ZARA, top MANGO


Do zobaczenia za tydzień w Bielsko-Białej na Neo Fashion Jamboree!

 Osoby z Warszawy i okolic zapraszam również w najbliższą środę na TalentCamp - spotkanie, na którym odbędzie się debata młodych przedsiębiorców, w tym mnie ;) Podpowiemy jak zacząć, gdzie szukać wsparcia, opowiemy o swoich doświadczeniach. Wiele z Was pisze do mnie co zrobić, bo zostać projektantem, blogerem, fotografem - to idealne spotkanie dla Was :)

13 comments:

  1. cudowne zdjęcia <3 kto je robił?

    ReplyDelete
  2. ach, jakie piękne te rzeczy <3 kochaaam!

    ReplyDelete
  3. Takie miejsca gdzie można nabyc piękne ubrania polskich projektantów to niebywała okazja do spróbowania tejże "sztuki" na własnej skórze ;)

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia.
    Widzę mnóstwo pięknych rzeczy! :)

    ReplyDelete
  5. O matko, ta spódnica z 1 zdjęcia ma absolutnie idealny odcień! Wybieg wygląda nieźle, dość profesjonalnie, jak na tego typu wydarzenie. Showroomy też ok - chyba mimo wszystko lepsza sala gimnastyczna, niż zimny, betonowy blok ;) Ale pobieranie opłaty za wejście jest bez sensu, to bardzo zniechęca potencjalnych klientów...a chyba chodzi o coś innego.

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Twoje rzeczy, zwłaszcza te z ćwiekami (cudowne połączenie z pastelami, które solo są dla mnie zbyt mdłe). Jestem zakochana! A Ty wyglądasz REWELACYJNIE!!!

    Pozdrawiam,
    Agata
    www.ventura-fashion.com

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia!

    zobacz również śliczne sukieneczki z wstawkami z eko skórki idealne do super stlizacji :)

    ReplyDelete
  8. It seems like it was a nice event! :)

    ReplyDelete
  9. Oj, szkoda, że na pokaz Chorlotte Rouge akurat nie zdążyłam, coś czuję, że podobałby mi się bardziej, niż cała finałowa gala! :D

    ReplyDelete

Thank you!