26 November 2012

Lost between seasons


photos taken with FUJI X-pro1 & FUJINON 35mm 1.4

jeans, bracelet, black top ROMWE, bag RESERVED, beanie ROXY, sweater NENUKKO, heels STYLOWE BUTY, bodychain MSBHV, rings WESTRAG

Lack of inspiration, that's my problem lately. I've been so busy with those tradeshows, photoshoots and stuff that I lost some sense of style. This is actually my problem every winter - it's a moment with no fashion shows, no exciting news. We're between seasons, wanting some fresh summer style, but being so cold in low temperatures and just cuddling in oversized sweaters. 
This is my comfy look, good for every occasion. Sporty-chic, I would call it. Well, I hope I will find some new ideas for outfits soon, cause I'm getting bored of black and simple tops ;)

Brak inspiracji to mój problem ostatnio. Byłam tak zajęta targami, sesjami fotograficznymi i innymi zadaniami, że zatraciłam gdzieś poczucie stylu. To zresztą powtarza się każdej zimy - w tym czasie nie odbywają się żadne pokazy, brakuje ekscytujących newsów. Jesteśmy pomiędzy sezonami, niecierpliwie pragniemy cieszyć się letnimi trendam, ale i tak kończymy tuląc się w wielkich swetrachz powodu niskiej temperatury.
Tak wygląda mój 'comfy look', dobry na każdą okazję. Nazwałabym go sportowym szykiem. Cóż... mam nadzieję, że szybko znajdę nowe pomysły na ciuchy, bo znudziłam się już czernią i prostymi bluzkami ;)

14 comments:

  1. czerni nigdy dość! przynajmniej ja tak mam, choć kolorem też nie pogardzę

    ReplyDelete
  2. przedostatnie zdjęcie jest cudne!

    ReplyDelete
  3. Czerni nigdy dość.
    Bardzo lubię Twój styl i Ty o tym dobrze wiesz.
    Uczta dla oczu.

    ReplyDelete
  4. zaraziłaś mnie! zaczęłam chodzić w maxi.. co prawda miałam na sobie jak na razie tylko dwie.. ale to i tak sukces jak na mnie ;D

    co do seta chętnie bym wskoczyła w niego ;) jak najbardziej w moim stylu..
    czern czern czern <3 :)

    ReplyDelete
  5. Love you minimal cozy look! The jewelry is amazing!

    xxx
    Nina
    http://trendsurvivor.com

    ReplyDelete
  6. cant express how much i like this

    ReplyDelete
  7. Znalazłaś idealną scenerię do tej stylizacji ;>
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Fantastyczne kształty stylizacji, uwielbiam takie połączenie warstw :)

    ReplyDelete
  9. love the necklace!

    xx
    www.bourbonribbon.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz. Bardzo dobrze Ci w czerni. :)

    ReplyDelete

Thank you!