5 November 2012

My new friend, FUJI




coat GINA TRICOT, pants, blouse & sunglasses ZARA, blazer, ring & bracelet ROMWE, bag RESERVED, boots H&M, skull ring ALDO


 photos taken with FUJI X-pro1 & FUJINON 35mm 1.4

EN
Let me introduce my new camera, FUJI X-pro1 :) As you remember I showed on blog some time ago my Canon and complained about its dimension. This baby is on the other hand just perfect!
It's as much professional as the DSLR cameras and ideal for amateurs. It's light and small, but hides some great gear inside. Pictures are very high quality and the depth of field is quite satisfying, especially with the lens FUJINON 35mm 1.4. And you got to admit - it looks cool! It seams vintage but helps you take really nice pictures. Everyone who sees me with this little guy asks 'what is it? where did you get it? it's so cool! i want one too!' ;)
So if you're planning to buy a new or your first camera - don't hesitate and search through Fuji X series. There are varieties of bodies and lenses, everyone can find something in their price range. And there's more coming soon!

PL
Pozwólcie, że przedstawię Wam mój nowy aparat, FUJI X-pro1 :) Jak pewnie pamiętacie w wakacje narzekałam na mojego Canona, że jest za ciężki. To cacko jest natomiast idealne! Jest równie profesjonalny jak lustrzanki i dobry dla amatorów. Jest mały i lekki, ale kryje w sobie genialną technologię. Zdjęcia są bardzo wysokiej jakości, głębia ostrości również niczego sobie, a szczególnie w obiektywie FUJINON 35mm ze światłem 1.4. No i musicie przyznać - wygląda świetnie! Wygląda na oldschoolowy, jest niepozorny, ale pomaga stworzyć na prawdę ładne zdjęcia. Każdy, kto mnie z nim widzi pyta 'co to jest? skąd go wytrzasnęłaś? jest super! też chcę taki!' ;)
Jeśli zatem planujecie zakup nowego lub pierwszego aparatu - nie zastanawiajcie się i przejrzyjcie ofertę FUJI z serii X. Wybór korpusów i obiektywów jest bardzo duży, każdy znajdzie coś na swoją kieszeń. A do tego nadchodzą nowe egzemplarze!

Macie ochotę porozmawiać więcej o fotografii i sprzęcie? :) Zapraszam na moje warsztaty. Podstawy już na nami, teraz czas na pracę w studiu z modelką! Więcej szczegółów tu.
 

19 comments:

  1. uwielbiam te spodnie! świetnie połączone.

    ReplyDelete
  2. Dlaczego Ty musisz być taka piękna??!
    A outfit rewelacyjny. Grunge jak zawsze, warstwy, a wszystko świetnie połączone.

    ReplyDelete
  3. Ze wszystkich przejrzanych przeze mnie dziś zestawów, Twój jest moim ulubionym.

    ReplyDelete
  4. Rzeczywiście, foty są naprawdę genialne:)

    ReplyDelete
  5. Ten aparat jest boski, już się z nim widziałam i jest naprawdę godny :D

    ReplyDelete
  6. Świetny płaszcz. Zestaw rewelacyjny. ;)

    ReplyDelete
  7. Przymierzałam się bardzo długo do tej torebki, wygrała jednak nieco ćwiekasta z Promodu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja potrzebowałam dwóch różnych. w tym roku wyjątkowo tęsknię za minimalizmem w torebkach, więc ta była idealna i bardzo tania ;)

      Delete
  8. Świetne połączenie, uwielbiam czerń i dobrze, że postawiłaś na zróżnicowane faktur, to sprawia, że wyglądasz stylowo!

    ReplyDelete
  9. Hi there!! we´re form Mexico, and we just love your style! niiice pictures nice outfit
    como and visit us
    http://2insanne.blogspot.mx/

    ReplyDelete
  10. gdzie zamawialas plaszczyk?

    ReplyDelete
  11. strasznie mi się podobają te cyfróweczki,przymierzam się do kupna od jakiegoś czasu!

    ReplyDelete

Thank you!